Як інформує прес-служба Східницької селищної ради, на виконання Меморандуму «Про співпрацю між органами місцевого самоврядування міст Дрогобича, Стебника, Трускавця, Борислава та смт. Східниця» від 17 грудня 2015 року, нещодавно у Дрогобичі відбулася нарада міських голів краю щодо розвитку туристичного кластеру та будівництва заводу з переробки твердих побутових відходів. В ході наради було презентовано і обговорено заходи щодо реалізації цих проектів. Зокрема, в результаті наради було створено робочу групу з питань розвитку туристичного кластеру у складі: Ігор Курус (керівник групи, Богдан Монастирський (від Борислава), Надія Козар (від Дрогобицької РДА), Олександр Боднар (від Трускавця), Ігор Чава (від Дрогобича), Микола Гайванович (від Стебника), Василь Менко (від Східниці).
З метою створення успішного бренду туристичної Дрогобиччини, який використовуватиметься при просуванні туристичного потенціалу краю, оголошується конкурс на краще рекламне гасло.
Умови конкурсу:
- Гасло має бути коротким і відповідати загальним уявленням про туристичні об’єкти Дрогобиччини;
- Гасло може містити місцеві топоніми або використовувати усталені, неподільні і цілісні словесні конструкції;
- Гасло має бути пов’язане з Дрогобиччиною і бути оригінальним.
- Разом з гаслом подається:
– пояснення доцільності використання;
– коротка інформацію про автора, в тому числі контактна інформація;
- Переможець конкурсу отримає премію в розмірі 3000 гривень.
- Переможець конкурсу зобов’язується укласти угоду про передачу авторських та суміжних прав на гасло.
- Роботи приймаються до 1 березня 2016 року включно.
- Роботи слід надсилати на електронну адресу: ikurus@ukr.net. Прохання зазначати у темі листа слово: «гасло».
- Переможця конкурсу буде названо до 15 березня 2016 року.